maandag 3 maart 2014

(41) hier heb ik veel aan

aan alle geintreseerden zou ik graag deze link meegeven
van een forum in ned van mensen die allemaal slokdarmkanker hebben of gehad hebben ,
hier lees je echt veel info van mensen die dus maar al te goed weten waar ze over praten
http://www.slokdarmkanker.info/darmkankerinfo/sdk_phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=5660&p=11880#p11880

verder met mij gaat het redelijk ,mijn haar word serieus dun en daarom heb ik besloten om het morgen af te scheren ... donderdag en vrijdag terug te gast in blankenberge voor de driewekelijkse baxster sessie , zie er wel een beetje tegenop omdat ik de vorige maal zo ziek geweest ben de eerste dagen erna , maar we zien wel ... vandaag nog een chineesje meegepikt nu het nog kan en morgen lekkere mosseltjes mmmmmmmmmmmmmm   YVES
 

1 opmerking:

  1. hey Yves, je zit je buikje weer goed te doen hé ;-) groot gelijk hoor en terwijl het smaakt moet je ervan genieten!
    Wat is dat allemaal over die abrikozenpitten? Toch mss eens informeren?!
    Groetjes en hou je sterk hé...we denken do en vrijd zeker aan jullie!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen