donderdag 27 februari 2014

(40) terug een week voorbij

goeie morgen ,
gisteren heb ik in het ziekenhuis terug een nieuw pompje chemo ingeprikt gekregen
voor nu al week 6 van de 9 .....
verder heb ik van vrijwilligster chantal een zeer goede gezichtsmasage +verzorging gekregen
terwijl ik moest wachten , ze heeft echt fluwelen handen en je voelt dat ze dit met liefde doet !!
nogmaals dank je wel chantal .....

in de namiddag heb ik dan nog een uurtje of 2 in de tuin bezig geweest
voor de rest voel ik me eigenlijk goed en ook het eten lukt me nog altijd prima
mijn haar word nu wel zeer dun op de zijkanten en achteraan ,
ik denk dat ik het na het weekend met de tondeuse volledig af doe ,
maar eerst nog de verjaardag van mijn meisje vieren vrijdag
groetjes en tot later YVES

 


2 opmerkingen:

  1. Goed weer van je te horen... weer een week verder!
    Voor wat betreft dat haar.... ach.... alle 'echte' mannen zijn kaal...;-)

    Keep up the good spirit....

    Smasher (Hans)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yves ke bent een sterk persoon,het zal je wel lukken!
    En dat haar...vorige zomer stond er ook niet veel meer.op hĂȘ! Weet je nog...op een zomeravond, na een gezellig etentje met vrienden op terras en er kregen er 3 een zomerkapsel... Leuke tijden! Vele.grtjs en hou jullie sterk!

    BeantwoordenVerwijderen