dinsdag 11 maart 2014

(43)recupereren duurd nu veel langer

goeie morgen iedereen ,
we zijn nu 4 dagen na de baxster sessie en ik voel me nog altijd zeer flauw en moe
,en af en toe een beetje misselijk ondanks dat ik toch kan eten ,
gisteren ben ik even op controle geweest om het chemo pompje te laten checken
en terwijl de afspraken meegekregen voor na de chemo die eindigt op donderdag
27/3 , vrijdag 28/3 moet ik naar kortrijk voor een pet scan . maandag 31/3 naar knokke voor een
nmr scan van de botten , en op 4/4 heb ik dan een afspraak met dr Dillemans die als alles naar
wens is de operatie gaat uitvoeren ... ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en over te piekeren , want het moet gebeuren en je kan er toch niet om geen ,maar soms ....
mijn haar is er nu dan toch af want er kwamen op de zijkanten en achteraan teveel kale plekken en dat ziet er echt niet uit ... overmorgen gaan we dan alweer het voorlaatste chemo pompje halen en alles komt nu wel zeer snel op mij af , vooral de operatie ....   tot  later YVES
 


1 opmerking:

  1. Hey maatje hou je sterk hee je zal er wel doorkomen grts Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen