donderdag 20 maart 2014

(46) laatste week van de chemo is ingezet

deze morgen ben ik naar het ziekenhuis geweest om pompje 9 van de chemo te laten inprikken
met deze komen nu ook de onderzoeken en de operatie heel dichtbij , ik kijk vooral uit naar de afspraak op 4/4 met dr dillemans in het AZ St Jan te brugge , ik heb ook al een heel lijstje vragen klaar voor hem en ik denk dat de operatie zeer snel gaat volgen ,
Voor de moment voel ik me best goed en mijn gewicht zit nog altijd rond de 90 kg , dus deze opdracht om op kracht te zijn (blijven) voor de ingreep heb ik tot een goed einde kunnen brengen , nu erop vertrouwen dat ook  de rest peace of cake zal zijn

grt YVES

 




1 opmerking:

  1. Respect voor je 'super' houding! Zal best even heel spannend zijn wat de onderzoeken uitwijzen na deze chemo periode. Laten ze de operatie maar heel rap inplannen!
    Toi, toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen