zaterdag 29 maart 2014

(49) weer een stap verder

vandaag zijn we van voorlopig het laatste chemo pompje verlost
dikke duim omhoog voor mezelf en hierbij mijn countdown grafiekje

















gistermiddag de ganse middag in kortrijk geweest voor de PET scan ,het is vlot verlopen
en de nodige inspuitingen en contrasten hebben voor geen problemen gezorgd ...
voor ons staat nu een prachtig weekend met zeer mooi weer .
dus deze middag gaan we op  vriendenbezoek , en we gaan ons ook nog eens culinair verwennen
want nu is dit nog de normaalste zaak van de wereld  waar niemand eigenlijk bij stilstaat ...

maandag middag dan naar knokke voor de MNR scan en s'avonds heb ik een afspraak
met een persoon in blankenberge die deze operatie al 10 jaar geleden heeft ondergaan
en hij is zeer goed , ik ben natuurlijk erg benieuwd naar zijn verhaal ....
en dan gaan we er nog een leuke week van maken , om vrijdagmorgen om 10 uur op de afspraak te zijn bij dr Dillemans , ik verwacht dat ik in de week erop geopereerd word , dus volgend weekend ook nog even genieten ....

ik hou jullie op de hoogte
YVES
 





3 opmerkingen:

  1. Goed zo Yves, laat geregeld iets weten hé! Vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yves, ook al spreken we elkaar niet zoveel, willen we je laten weten dat we aan je denken. Veel sterkte in deze zware dagen en met zijn allen sturen we je positieve vibes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannende tijd voor jou, Yves. Ga er positief tegenaan en je hebt het spel al half gewonnen. Doe je best man....
    Wat die LeoK bezielt weet ik ook niet. Ik heb uitsluitend gezegd dat ik, eenieder die geinteresseerd was in mijn ervaringen in Duitsland, via een persoonlijk bericht zou rapporteren omdat ik niet wilde dat die mevrouw Jager keer op keer weer met commentaar zou komen op het moment er berichten verschijnen die TEGEN de Nederlandse protocollen indruisen. Ze is niet objectief en dat is regelmatig tegen alle belangen van lotgenoten in. Daarbij heb ik fantastische resultaten daar en het is jammer dat de lotgenoten, door die in mijn ogen onterechte verbanning, daar nu geen kennis van kunnen nemen. Mocht iemand interesse hebben ben ik natuurlijk graag bereid om informatie te geven. Mijn e-mail adres is wally.thissen@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen