maandag 24 maart 2014

(48) vandaag hebben we weeral mee

we hebben er vandaag nog maar eens van geprofiteerd nu ik mij
nog altijd heel goed voel , na controle van mijn chemo pompje deze morgen
zijn we deze middag met vrienden gaan eten naar :

 
voor de mensen die dit restaurant in Zeebrugge nog niet kennen , een echte aanrader
lekkere driegangen vismenu voor 28.50 €
echt voor mij   > kwaliteit / prijs = 9,5 op 10
het enige dat ik mis als bier drinker = een tripel karmeliet ,voor mij een bier
die beter = dan wijn
alhoewel ze wel Westmalle tripel hebben , maar die vind ik dan weer net iets te bitter
van (na)smaak waardoor hij teveel de smaken van het eten overstijgt ,
 
we hebben er in alle geval weer super van genoten en ik hoop maar dat ik daar
na herstel van de operatie nog vaak mag van genieten   YVES 


4 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wellicht zou je me kunnen mailen, Yves. mijn e-mail adres:
    Wally.thissen@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals te verwachten werd ik, teveel aandacht schenkend aan de klinik in Krefeld, als snel van het forum verwijderd. Zoals je ziet doet Jager er alles aan om 'haar' Erasmus jongens te beschermen en is ze er niet voor de kankerpatiƫnten maar om zichzelf te promoten en te presenteren. Bij jou heeft ze, zij het voorzichtig, enig voorbehoud gemaakt n.a.v. de ondermaatse opmerking, dat jouw arts niet ervaren genoeg zou zijn. Je zou eens kunnen vragen of iemand weet waarom Wally niet meer actief is op het forum. Kijken hoe ze reageert...?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super yves, goed dat jullie genoten! Jullie verdienen het!! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen