vrijdag 14 maart 2014

(44)voorlaatste pompje gehaald

gistervoormiddag ben ik dan om het voorlaatste pompje geweest
dus weer een kruis bij op de countdown
maar ik ben nog altijd zeer vlug moe en voel continu last in m'n maag
zoals hongerig gevoel en als ik dan iets wil eten veranderd het in misselijkheid ...
maar ik kan wel eten en moet niet overgeven das het voornaamste , ik maak dan ook
alleen dingen die ik erg graag eet en waar ik veel zin heb ....
waar ik ook last van heb is duizeligheid wanneer men te luid of te vlug spreekt met gebaren en zo of als men te dichtbij staat dan moet ik even gaan zitten en alles vanop een meter of 2 bekijken
maar we zijn in week 8 dus ik mag echt niet klagen hoor .......samen met de steun van mijn
vrouwtje slaan we er ons wel door ,we hebben al zoveel watertjes doorzwommen en na
33 jaar lief en leed te hebben gedeeld kan dit er ook nog wel bij ,we zijn elkaars rots in de branding
en we beseffen het beiden ........ ik hou van je ...YVES
 


1 opmerking:

  1. Op naar de eindsprint voor de operatie en dan..... werken aan een spoedig herstel!


    Hans (Smasher)

    BeantwoordenVerwijderen