zaterdag 8 maart 2014

(42) ik krabbel weer overeind

hallo iedereen ,
ik zet me vlug een kwartiertje achter men pc en dan terug naar men zetel,
want ik ben nog altijd zeer flauw na de derde baxter sessie van donderdag en vrijdag alhoewel het al beter is dan gisteren , s'middags thuis gekomen beetje moeten overgeven zeer flauw en gewoon in een woord te beschrijven ik voelde mij " ellendig " ik denk niet dat ik mij ooit zo leeg gevoeld heb en natuurlijk weer die migraine erbij ,ik was dus direkt klaar voor m'n bedje ....
nu gaat het al iets beter vanmorgen een yohurtje gegeten m'n pillen geslikt en vanavond probeer ik een tasje soep ...we hebben ook een klein wandelingetje gemaakt in de zon ...
en m'n haar word nu wel al heel dun ,want ik heb het toch nog niet afgedaan
zo nog even mijn countdown erbij plaatsen en dan terug in mijn zetel YVES 


3 opmerkingen:

  1. Yves, nog even doorbijten en je countdown loopt ten einde! Het zwaarste van dat eerste deeltje zit er waarschijnlijk op hé...we blijven duimen! Hou de moed erin!
    Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net terug van een weekje weg...(skiën) tja, zo'n weekje vliegt voorbij!
    Ik kan me voorstellen dat deze weken voor jou nu wel wat langer duren maar geloof mij.... ook deze weken gaan (achteraf) weer snel voorbij!


    Smasher (Hans)

    BeantwoordenVerwijderen