woensdag 30 april 2014

(61) pijn verbijten

gistermorgen om 11.30 hr zou de biopsie plaatsvinden maar het was 15.00 hr.
toen ze eraan begonnen en tegen 18.00 hr was ik weer op de kamer ...
enorm veel pijn aan de spier rechts van mijn onderrug en tot overmaat van ramp
moest ik 24 uur volledig plat liggen , de pijn was niette harden en ik mocht mij niet verroeren
je kan je inbeelden wateren in de fles ging niet ,slapen al evenmin.... deze morgen is de dr .
dan langs geweest en ik mocht opstaan om naar het toilet te gaan en een beetje schuin liggen
de spierpijn is iets verminderd maar nu begint de wonde zelf wakker te worden en pijn te doen ..
het zal ook wel een week duren voor ik de volledige uitslag weet , en bij goed nieuws is dit
nog maar klein bier vergeleken met de operatie die er aankomt ... YVES

6 opmerkingen:

  1. Hallo Yves, hopelijk gaat de pijn snel voorbij en kan en mag je pijnstillers nemen. Wist je al op voorhand dat het nog een week zou duren pfpfpf niet leuk maar wij blijven erin geloven en wensen je voor nu al veel beterschap en sterkte en dat je snel mag terugkeren naar je vertrouwde zetel :):):) We denken aan je <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volhouden Yves, ik heb een tekstje gevonden : "de mooie dagen bewaar je en de slechte vergeet je”. veel groeten Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap niet dat de uitslag van zoiets belangrijks zo lang moet duren. Hopelijk zakt de spier en wondpijn snel want wachten duurt al zo lang.......
    Zoek afleiding... dan gaat de tijd wat sneller en laat dan maar snel het verlossende antwoord komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hou je taai, Yves, dit pak je ook weer...positief denken is al de helft. Doe dat dan ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Yves, hou je sterk en hopelijk is de pijn al iets minder. We denken aan jou en
    je vrouwtje grts Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank jullie allemaal voor de steun YVES

    BeantwoordenVerwijderen