dinsdag 8 april 2014

(52) t'word spannend ...

goeie morgen vrienden ,want ik vind de mensen die de moeite doen
om mijn blog te lezen en mij te steunen toch vrienden ook al zijn erbij die ik
eigenlijk niet ken .....
zo we zijn al dinsdag , overmorgen komt dicht bij en laat ons hopen dat het apparaat
achter mij al zijn werk heeft gedaan en ik donderdag weet waar ik sta ,
k'heb al wel enkele keren gedacht , daar is een foutje gebeurd of dat had anders gemoeten
maar dan draai ik de knop vlug om want negatieve gedachten zijn niks voor mij en we
zijn allemaal mensen , dus niet perfect ...
zelf voel ik me goed en de mensen zeggen me ook dat ik er eigenlijk heel goed uitzie
en zo voel ik me ook , k'zou er bijna een schuldgevoel van krijgen want vrienden of geburen
verwachten een doodzieke magere mens te zien dat wegteerd van de kanker en dan leg ik
hen uit dat dit juist het veneinige is van kanker je ziet het niet je voelt het niet ,en dan moet
je geluk hebben zoals ik had dat het gevonden word voordat het te laat is en reeds uitgezaaid

zo ik kijk dus uit naar donderdag 16 hr. voor mijn afspraak
met de chirurg en hou jullie op de hoogte  YVES


1 opmerking:

  1. hi lieve vrienden,heb een goed gevoel dat alles in orde komt,we denken er vaak aan,maar een goed teken dat je positief blijft ook voor het het vrouwtje dat jullie zoveel steun aan elkaar hebt,we duimen voor de operatie veel sterkte andre en elsie.

    BeantwoordenVerwijderen