woensdag 9 april 2014

(53) werkbezoekje

deze voormiddag zijn we eens langs geweest ik knokke bij de collega's
t'was mooi weer en ik voel me goed , dus nu het nog kan want na de operatie die ik toch
ergens volgende week verwacht denk ik niet dat ik de eerste maand buiten kan komen ...
het weerzien met sommige collega's was zowel voor hen als voor mij leuk
en ok christos de marktleider was zeer blij mij nog eens te zien en vond het tof
dat ik een bezoekje bracht .
daarna samen met mijn vrouwtje allebei nog van een lekkere tripel karmeliet genoten
en twas middag zonder dat we het wisten .... deze namiddag na het eten heb ik mij dan
wel een uurke of 2 in mijn zetel mogen zetten ...
en nu op naar morgen ,want ook al is het geen leuk vooruitzicht hrt word tijd
dat het voorbij is en ik aan de recuperatie kan beginnen ... 
YVES
ps : en vergeet het niet .......

  

1 opmerking: