donderdag 24 april 2014

(58)nog even een berichtje

hallo allemaal ,

nog even vlug een berichtje in afwachting van de biopsie gepland op dinsdag....
de laatste dagen heb ik nogal hevige rugpijn , niet aan de ruggegraat maar aan de spieren
in de onderrug ,gistermorgen natuurlijk nog de keukenmuren staan schilderen en
vandaag kan ik met moeite uit de zetel ...verder gaat het redelijk , maar soms denk je natuurlijk
wel ,stel dat de uitslag niet goed is en ze opereren niet , wat dan .... hoe lang zal ik hier dan nog lopen
zal ik erg ziek worden , ja ik ben positief maar je mag ook niet blind zijn voor wat kan zijn ,
en dank zij dat ik hier terug 14 dagen moet wachten op een biopsie en verplicht met onzekerheid
over mijn leven moet opstaan en gaan slapen  is er tijd genoeg om te speculeren ... YVES



Geen opmerkingen:

Een reactie posten