vrijdag 4 april 2014

(51) anders dan verwacht

deze morgen was het dan zover , mijn afspraak met dr. dillemans
groot was mijn verbazing echter dat er niks geregeld of dat men daar
niet echt op de hoogte was van mijn komst en het waarom terwijl ikzelf
in de veronderstelling was dat ik al een operatie datum zou weten ....
toen de dr. bij mij was herinnerde hij zich mij wel en gaat hij al het nodige doen om alle scans na te zien samen met dr. lesaffere en donderdag tegen 16 hr. moet ik er terug zijn dan zou ook
alles besproken zijn in het mok en zal het waarschijnlijk zijn wat ik vandaag eigenlijk al verwachte

verder heb ik wel alle vragen kunnen stellen die ik nog had
eigenlijk krijg ik nu nog een week kwality time  die ik niet verwachte

voor de rest is deze morgen ook mijn pc gecrascht dus zit ik deze
update te maken op een klein note bookje dat ik hier nog heb en tergend traag is
waarmee ik wil zeggen dat het even kan duren voor de volgende update
groeten alvast    YVES

3 opmerkingen:

  1. Hey yves, toch wel.spijtig dat je niets meer weet he. Geniet wel v je weekje en ga maar geregeld een hapje eten. Vele grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig en teleurstellend en als je het mij vraagt erg slordig.
    Begrijpen die artsen wel dat je hier al weken van dag tot dag en van minuut tot minuut mee bezig bent?
    Geniet dan in ieder geval maar van die extra quality time zoals jij dat noemt en laten we hopen dat je spoedig (goed) bericht krijgt!

    Hans (smasher)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, niet leuk , betreurenswaardig ! Toch blij dat je nu antwoord hebt gekregen op je vragen !!! Nu nog een extra week genieten maar ook een extra week stress, verdorie toch :(:(:( Veel sterkte en we blijven je volgen . Grtjs Chantal en Jan

    BeantwoordenVerwijderen