zaterdag 26 april 2014

(59) spier(rugpijn) =verslechterd

de pijn die ik heb in de onderrug en waarvan ik vermoed dat het spierpijn is
heeft zich van het midden naar de linkerkant verlegt ,zo juist boven het sleutelbeen
ik kan bijna niet recht komen uit mijn zetel van de pijn wanneer ik druk zet met mijn linkerbeen voel ik een pijnscheut in mijn zij ter hoogte van het sleutelbeen die niet normaal is ik moet me echt met mijn handen op mijn knieën recht duwen en dan nog met veel pijn
ook gewoon rechtzitten op een stoel geeft een pijn op dezelfde plaats ....
normaal ging ik morgen met mijn soulmate nog een hapje eten en kheb moeten afbellen want
ik zou niet weten hoe ik een uur achter elkaar op een stoel moet zitten.....
ik hoop maart dat dit geen invloed zal hebben op de geplande biopsie van dinsdag YVES

4 opmerkingen:

  1. Bah, het zit je allemaal niet mee Yves. Wordt toch tijd voor een beetje voorspoed.
    Ik zal voor je duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Hans , en dan nog maar zwijgen van mijn motor die hier in de garage staat ,en waar ik alle dagen eens ga naar kijken met een gevoel van .....
      YVES

      Verwijderen
  2. Beste Yves, voor zover ik dat kan voel ik met je mee.....Helaas is er geen keuze en moet je er doorheen, hoe moeilijk het soms ook is. Ik ben ervan overtuigd dat een positieve houding het beste medicijn is maar het is zeer menselijk zo nu en dan een 'offday' te hebben. Laten we voorlopig met vertrouwen uitzien naar de uitslag van de biopsie en laat dan de ingreep maar snel plaatsvinden, zodat je weer snel kan werken aan een volledig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit voor een gekloot, Belgische vriend, probeer toch rust te bewaren en een klaar hoofd...sterkte, doe je best..

    BeantwoordenVerwijderen