dinsdag 28 oktober 2014

"106" alle kracht bijeen om nog een berichtje te plaatsen

hoi allemaal ik ben Nadine de echtgenote van Yves Vander Veen
hij heeft mij aangeslagen om een berichtje te typen voor hem die hij mij voor leest want zelf heeft hij de kracht niet om lang recht te staan en zich te concentreren
ik ben zeer vlug flauw en ben zeer vlug buiten adem , te kort aan rode bloedcellen? daarvoor zullen we zo vlug mogelijk bloed laten analyseren verder heb ik bijna geen kracht meer om me elke dag terug weer op te pompen het is dan ook dankzij mijn vrouwtje dat ik nog onder de levende ben.
let op ik werp geen stenen naar de verzorging in het ziekenhuis maar de toestand waarin ik mij bevind vergt een 24 op 24 stand by om te blijven vechten .
ik probeer nog altijd het tij te keren via mijn alternatieven mijn vrouwtje helpt mij daar zoveel mogelijk bij met op tijd en stond aangepaste voeding zodanig dat ik blijf motivatie en kracht halen uit elk sprankeltje hoop wat niet zo evident is want ook bv. het bezoek te regelen zodat het mij zo weinig mogelijk energie kost en ik daardoor een stukje meer in mijn herstel kan steken dus als je soms eens te horen krijgt dat het niet past om op bezoek te komen dit is de reden ik krijg ook geen chemo meer daar deze pistes uitbehandeld zijn, en ik zelf ook denk dat ze meer schade aan de goede bloedcellen aanrichten dan genezing van de kankercellen
ik probeer juli een beetje op de hoogte te houden maar als je weet dat uit mijn bed komen evenveel energie kost dan een halve marathon te lopen dan kun je je wel voorstellen

YVES

21 opmerkingen:

  1. jullie zijn helden....!!!! groot respect en hou nog effe vol, Yves...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yves en Nadine, Thuis denken we alle dagen aan jullie, maar probeer te blijven vechten hee. Veel sterkte Eddy & Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof Nadine dat je ons iets laat weten !
    Ondanks dat we jullie niet persoonlijk kennen , is het dagelijks kijken naar de blog een gewoonte geworden . Ik denk dat alle volgers dat zullen herkennen .
    Vele groetjes aan je ventje , en veel sterkte en goede moed ondanks de moeilijke weken voor jullie gezin .
    Blijf zeker bloggen , in naam van Yves , je doet het even goed hoor !!
    vriendelijke groeten
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yves je bent een echte vechter en Nadine jij een zeer zorgende en sterke vrouw!
    We hopen zo dat je de strijd die jullie al maanden voeren winnen, jullie verdienen het zo!!
    Een dikke zoen en als we iets kunnen doen of betekenen...zeker roepen!!
    Heel veel liefs! We denken aan jullie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yves en Nadine, wij hopen dat er toch eens een mirakel gebeurd en dat mag bij jullie zijn, dat je 's morgens gewoon uit je bed kan stappen zoals wij. Wij zijn niet de mensen die jullie deur plat lopen, maar als we iets kunnen doen geef maar een seintje. Voor ons is het maar een sprong over de straat en we zijn er voor jullie.
    Groeten vd overburen uit nr 17

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yves en Nadine, aangeslagen door jullie verhaal...Als kaarsen een oplossing zouden kunnen bieden, dan ontstaat er nu spontaan een spectaculair lichtfeest in onze straat. Weet dat we voor jullie klaar staan, nu, morgen én later.
    Groeten van de overburen nr 15

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey mijnen moat! heb al paar smsjes verzonden met gsm maar begrijp de situatie.
    mijn gedachten zijn bij jullie!
    veel sterkte en tot volgende week he!
    groetjes van uwen buddy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas heeft Yves het tijdelijke voor het eeuwige ingeruild.
    Veel sterkte aan de familie en ongelofelijk veel respect voor Yves zijn doorzettingsvermogen. Het ga je goed!
    Volgend bericht is verschenen op de facebook pagina van zijn zoon:
    https://www.facebook.com/bjorn.vanderveen.3/posts/733673370020425

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas is dit bericht niet te lezen als je geen fb vriend van Bjorn bent... Respect voor Yves die nu van zijn lijden verlost is. Het gaat hem zeker goed. Hij zal aan gene zijde ook zijn weg vinden.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nadine , Bjorn en familie
    Mijn innige deelneming met het overlijden van Yves .
    Veel sterkte , in deze moeilijke tijd .
    Veel liefs
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste nabestaanden en vooral Nadine,
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van deze zeer bijzondere man!
    Triest dat het zo moest lopen, ondanks zijn grenzeloze vechtlust!
    Een voorbeeld voor ons allemaal.

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte aan Nadine en heel de familie.
    Zo voor gevochten en toch de strijd moeten opgeven.
    We leven heel erg mee....
    Nogmaals, héél veel sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tien maanden lang heeft Yves gevochten als een leeuw maar moest zich toch gewonnen geven in een ongelijke strijd !!! heb maar één woord voor hem over....RESPECT !!! heel veel sterkte voor Nadine en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte voor Nadine, nabestaanden en andere betrokkenen in het verwerken van dit verlies. Het is bewonderenswaardig hoe Yves zich in deze strijd geworpen heeft.

    Scrooge
    (Harley forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd en sterkte aan vrienden en familie.

    Heb zijn laatste jaar ook mogen volgen via zijn blog.
    Kan alleen maar diep respect opbrengen voor de kracht en levensmoed dat Yves heeft getoond het afgelopen jaar.
    Hier kan menig persoon voorbeeld aan nemen.

    Yves, je strijd is gestreden. RIP Bro, dat je een voorbeeld mag zijn en blijven voor velen

    Trappertje63

    BeantwoordenVerwijderen
  16. veel sterkte aan gans de familie, hebben Yves gekend als goede, vriendelijke collega
    het ga je goed Yves, hierboven word je met open armen aanvaard

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag buurman,
    Gisteren hebben we met z'n allen afscheid van jouw genomen, het zwaarste afscheid dat ik ooit al heb moeten nemen.
    Ik zal je nooit meer horen roepen over den draad, ik zal je nooit meer zien passeren, of zien zitten aan de pc, Ik was me wel bewust van het onvermijdelijke, maar had het niet zo snel verwacht.
    Ondanks dat je keer op keer slecht nieuws te horen kreeg bleef je positief.
    Yves, jij hebt die niet verdiend, het leven is niet rechtvaardig...

    Ik ga je missen
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jordan (buurjongen)11/09/2014 09:46:00 a.m.

    Beste buurman,

    Ik vind het jammer dat ik niet op de begrafenis kon zijn en dat ik voor dat je gestorven was niets meer kon zeggen en ik vind het jammer dat je die keuze hebt genomen maar het is jou keuze en het deet zekker heel veel pijn enn zoals mijn papa ook zij ik zal je nooit meer zien passeren of aan je pc zien zitten en ik zal je nooit meer horen je hebt me eens een horloge gegeven die heb ik nog altijd en je gooide altijd de bal terug over den draad de andere buur deet dat niet toen ik het eerst hoorde dat je kanker had dacht ik dat je nog zou genezen toen je vroeg om papa zijn krukken begon ik me wel zorgen te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jordan (buurjongen)11/09/2014 09:50:00 a.m.

    ... toen ik je zag lopen met die paal was ik in de avond aan het wenen en ik leef mee met Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. yves, afscheid van je nemen valt me heel erg zwaar.
    Er staat nu een kaarsje bij je foto, ik sta er vaak naar te kijken en denk...dat is niet eerlijk!
    In de laatste tekst hoorde ik ... je moet niet verdrietig zijn maar je mag me niet vergeten....je niet vergeten daar mag je op rekenen maar niet verdrietig zijn dat zal zeker nu nog niet lukken! We gaan je missen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen