donderdag 9 oktober 2014

(102) vervolg

hallo ,
woensdag was mijn bloed nog altijd niet wat het was , dus terug 2 zakjes bloed...
geen i brufen meer maar 3x daags cortizone +2x spuitje antibiotica en op eigen vraag
mag ik nog tot 6 x daags 1 spuitje morfine , om dit allemaal in het oog te houden
moet ik zeker tot na het weekend blijven en maandag een bloedonderzoek en hopelijk is dit in orde want anders weet ik het ook niet ...
dinsdag zag ik het even volledig niet meer zitten en ben ik zeer diep moeten gaan
vandaag gaat het al weer beter ( in het hoofdje dan) want de pijn en al wat erbij komt
is er nog altijd ! ook mijn ma is langs geweest en dan hebben we beslist dat zij vrijdag
wanneer ze bij mijn zus langsgaat ze het voorzichtig zal aanbrengen want mijn zus is tot op vandaag nog niet op de hoogte van mijn ziekte , gezien zij zelf hulpbehoevend is en het voor haar een
ferme klap zal zijn om daarmee om te gaan

verder staat ook mijn zaak nog altijd te koop dus als je iemand weet (ideaal een koppel )
die een leuke moderne renderende zaak op de markt als verkopers van uurwerken , batterijen bandjes, sleutels bijmaken alsook naamplaatjes graveren , en dit direct met topmateriaal aan een zeeeeerr scherpe prijs hun eigen zaak willen opstarten kun je ze onderstaande advertentie eens tonen
waarvoor dank YVES

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten