zondag 19 oktober 2014

(105) met de moed der wanhoop ...

blogvolgers,

het valt mij allemaal zeer zwaar van wege de uitzaaiingen

in mijn botten die agressief zijn waardoor de pijnen zeer hard zijn

ik eet bv al meer dan een maand rechtstaand  want ik kan niet neerzitten van de pijn

aan mijn staartbeen gewoon 5km met de auto rijden is een hel laat staan naar gent of leuven gaan

ze kunnen mij pijnloos maken maar dan ben ik vanonder lam !!!

dus ik blijf thuis proberen met mijn magneter met mijn druppels voor mijn imuniteit ...

en blijf hope op een kentering ,gebeurt dit niet dan heb ik alles in orde gebracht voor

euthanasie maw mijn famillie is op de hoogte gebracht van mijn wensen die ik allemaal genomen

heb om het voor mijn vrouwtje en zoon mijn mama zus en elle goede vrienden
 
zo draagelijk mogelijk te maken

uiteindelijk zal ik sterven aan de botmetastasen waar niks meer aan gedaan kan worden

en die ervoor zullen zorgen dat de pijn mij lam zullen maken wat ik niet wens

de laatste herinnering van mijn famillie zal zeker niet zijn van een verlamde man , vader

zo ik ben nu op  en moet wat rusten....

 

grt yves

6 opmerkingen:

  1. Yves... verstandig dat je alles zo goed mogelijk regelt...... moedig dat je, zo goed als dat gaat doorvecht!
    Ik blijf voor je duimen!!!! en wens jou en jouw naasten zoveel mogelijk kracht toe!
    Mocht er iets zijn wat "buitenstaanders" kunnen doen... Please let me know!!!!!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben, achteraf, blij je te kennen of gekend te hebben, Yves. Je bent een kanjer en een verlies als je de strijd op moet geven. Ook vind ik het jammer je nooit in levende lijve ontmoet te hebben. Ik weet ook niet wanneer ik aan de beurt ben. Dinsdag weer in de scan, woensdag andere onderzoeken en de uitslag. Maar hoe het ook afloopt, ik denk aan jou en put daar moed en kracht uit. Ik hoop, maar alleen als jij dat aankunt, dat je nog even bij ons blijft, je hebt een onvergetelijke indruk gemaakt op iedereen die je blog gelezen heeft. Voor je naasten wens ik veel sterkte in deze zo zware tijd. Wat een moed moet je vrouw hebben om dit te verdragen. Respect, Yves en sterkte om dit lijden te dragen. Het gaat je goed als we elkaar niet meer kunnen schrijven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft iemand nog iets gehoord van Yves?

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yves houdt moedig vol. Zoals we hem kennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk schrijft hij nog eens iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een persoonlijke vriend van mij. Hij probeerd moedig terug te vechten maar het is een ongelijke strijd met het kwaad... we kunnen enkel hopen dat hij geen pijn heeft en een beetje levenskwaliteit heeft de laatste dagen. Ik ben blij dat ik hem heb mogen ontmoeten in mijn leven en zal hem nooit vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen