dinsdag 7 oktober 2014

(101) korte update

hallo iedereen , even een korte update vanuit het ziekenhuis
want ja ,ik ben maandag komen zien voor mijn chemo , plots kreeg ik koorts kon de chemo niet doorgaan en kon ik hier blijven ... in de avond rond vijf hr dan nog een foto genomen van mijn longen (waarvan ik nog geen uitslag weet)  en dan deze namiddag terug 2 zakjes bloed gekregen
DANK U BLOEDGEVERS ben nu zeer blij dat ikzelf ook bloedgever ben geweest... en dan nu nog altijd wat koorts , voor de rest heb ik een emotioneel zeer zware dag achter de rug , mede door de continu pijn zie ik alles wat somber in en komen er regelmatig tranen naar boven met de vraag waar ik dit toch allemaal aan verdiend heb ,dat ik mijn lieve vrouw mijn toffe zoon mijn famillie en m'n vrienden zoveel verdriet zal bezorgen als ik echt genoeg heb van de pijnen en het probleem dat ik niet meer kan zitten liggen of staan zonder die zenuwpijnen die mij al mijn energie afnemen , die mij ook mijn waardigheid afnemen , stel je maar even voor dat gans je achterste voos,gevoeloos aanvoelt maar het moment dat je eraan komt of op zit zeer pijnlijk is ,en dan wil je eens proberen naar het groot toilet te gaan , niet omdat je moet want dat voel je niet gewoon omdat je weet dat je al 2 dagen niet geweest bent maar het moment dat je je neerzet is zo pijnlijk dat je liefst opstaat en terug op je bed gaat liggen ,die dan ook nog eens op een andere manier pijnlijk is .... ik bespaar jullie de rest
want de pijn die ik nu al terug heb geinkaseerd om dit stukje al liggend te schrijven is weer zoal de limiet van wat ik kan hebben voor de moment    ik denk dat ze me hier nog wel enkele dagen zullen houden dus als ik weer wat minder pijn heb laat ik wel terug iets horen ..... YVES 

1 opmerking:

  1. Yves, spijtig dit te lezen!! Yves, hoe komt het dat ze die pijn niet kunnen milderen voor je? Ze kunnen dat toch?! Helpt je pijnpomp niet?
    Yves blijven strijden hé, niet opgeven hoor!! We duimen zo voor je!! Tot binnenkort! Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen