maandag 13 oktober 2014

(103) ik heb pak slaag gekregen .........

ik lig nog altijd in het ziekenhuis....  vandaag heb ik ook een ct scan gehad en
daarna de bespreking deze is echter zeer slecht uitzaaiingen in de lever en de long ..
bloedklontertjes in de long
en de uizaaiingen in het bot nemen ook toe ,de dokters spreken in weken en niet meer in maanden
men probeert er alles aan om de pijn onder een aanvaardbare controle te krijgen en
dan ga ik naar huis om nog wat te genieten samen met mijn vrouwtje
en toch ook mijn gevecht te proberen voort te zetten via de alternatieve wegen ...
doch we krijgen natuurlijk klop langs alle kanten en zoveel we willen ....
want ik ben me ervan bewust dat de kans dat alles nog goed komt zo miniem is
langzaam begint het ook bij mijn naaste familie door te dringen dat dit een verhaal zonder
happy end kan worden en ook ik begin meerdere zwakke momenten te krijgen waar ik me
moet laten gaan
YVES


5 opmerkingen:

  1. Beste Yves,

    Ik volg je blog al vanaf het begin en heb zeer veel respect voor je gekregen.
    Meestal is het moeilijk om je een gepaste reactie te geven... in het bijzonder nu!
    Toch (voor wat het waard is) wil ik je laten weten dat ik erg met je meeleef en regelmatig aan jullie denk.
    Ik hoop oprecht dat jullie de kracht vinden om door te gaan maar besef dat de kwaliteit, en daarbij de pijn, dat vaak heel moeilijk maakt.
    Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd en probeer je vast te houden aan de kleine lichtpuntjes!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yves ,
    Ook ik volg je al vanaf het forum slokdarmkanker.
    De manier waarop je , je ziekte draagt getuigd van veel moed en volharding . Ik weet niet of je , je nog verder alternatief behandeld met salvestrolen of met maagzout , maar ik heb enorme bewondering voor jou !!
    Veel sterkte in de komende weken voor jou , je vrouw , je zoon en familie .
    Je bent voor mij het voorbeeld van een sterke man die strijd tot het laatste .
    Met veel respect een welgemeende groet .
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mireille en Karl10/14/2014 07:58:00 a.m.

    Dag Yves, met tranen in de ogen dit vreselijke nieuws gelezen. Veel bewondering voor de manier waarop je met je ziekte omgaat, je hebt echt een sterk karakter. Hopelijk kun je nog een beetje genieten als je terug thuis bent en geef vooral de moed niet op. Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yves, het is een eer jou te hebben leren kennen en de strijd die je levert is ongelofelijk.
    Dat het de artsen mag lukken je pijn zoveel mogelijk weg te halen, dat heb je intussen wel verdiend. Ga door Belgische vriend, Respect voor jou....
    Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yves, ik heb je een mail gestuurd.
    Vele groetjes
    joke

    BeantwoordenVerwijderen