maandag 29 september 2014

(98)chemo ,bloed ,pijn ,...............

deze morgen naar het ziekenhuis om te zien of ik chemo kon krijgen ,
de chemo gaat door , maar ik heb terug 2 zakjes bloed nodig waarop men
ook besluit om een gastroscopie te doen om te zien of ik dikwijls geen maagbloedingen heb ,
nog eens met de pijn arts gesproken en haar duidelijk gemaakt dat ik zowiezo de wietolie wil uitproberen alvorens ik naar drastisser maatregelen overstap zoals een pijn pomp...
maar  dan moet de wietolie wel helpen want zoals het nu is dat houd geen mens vol ,
ik sta dit stukje nu al rechtstaand te typen ,want neerzitten doet enorm veel pijn maar ook rechtstaan is niet pijnvrij hoor krampen in mijn beenspieren pijnlijke enkels .... en als ik me leg op mijn linkerzij (dat is de enige optie die te doen is ) heb ik binnen de kortste keren een pijnlijke heup ...
maar hopelijk is dit binnenkort verleden tijd ...sebiet twee druppeltjes onder mijne tong en hopelijk slaaplekker :)   YVES

3 opmerkingen:

  1. Yves, wij denken heel veel aan je, voelen ons machteloos,
    Hopelijk brengt de wietolie wat soelaas.
    Laat ons weten als we je ergens een plezier mee zou kunnen doen.
    A hug to make you feel better !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is helemaal kloten voor je, Yves, en ik weet dan ook niet wat ik kan schrijven.
    We kennen elkaar alleen als een soort van lotgenoten maar ik ben je gaan waarderen als een harde vechter, iemand om het grootste respect voor te hebben. Hou vol maar. Ik ga morgen weer naar Duitsland voor mijn volgende chemo. Ik ga aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de olie inderdaad heeft gewerkt voor je, in mijn ervaring is het een heel behulpzaam middel om de pijn een tijdje te doen vergeten - en ook ben ik de heilzame krachten ervan nog aan het onderzoeken. Ik wens jou veel sterkte in je strijd. Groet, Thomas

    BeantwoordenVerwijderen