maandag 22 september 2014

(95) lastige dagen

hallo iedereen ,
k'heb een adres gevonden in sluis (nog eens dank u wel aan de verantwoordelijke hiervoor) voor bezorging van de wiet olie hopelijk heb ik ze vlug in huis en helpt ze voor de pijn want die is bijna ondragelijk ondanks alle medicatie die ik neem ...
zitten liggen staan ... elk geeft zijn eigen pijn en nadelen , ik sta nu al de ganse dag recht omdat zitten zeer veel pijn doet aan de prostaat ,liggen geeft dan weer uitstralingspijnen in mijn benen en nu krijgen mijn beenspieren en rug last van me de hele dag te laten rechtstaan , ik hoop toch zo dat de wiet olie een positief resultaat heeft op de pijn zodat ik een houding vind waar ik eens pijnloos kan zijn want dit duurt nu al bijna drie maand elke dag 24 op 24 maar ik hou me sterk maar het word tijd dat er beterschap komt zodat ik me kan concentreren op het gevecht met de kankercellen en dan vooral deze van de uitzaaiingen in mijn botten (rug) die mij zoveel zenuwpijnen bezorgen .
verder zit ik nu dus ook met een sonde in de buik opgezadeld om toch te kunnen urineren (aftappen)
YVES

2 opmerkingen:

  1. Hey Yves
    Ik hoop het voor jou ,dat de pijn gauw draaglijker wordt.
    Zal een kaarsje aan steken, hopelijk helpt het .
    Vele groetjes van ons en nogmaals veel sterkte.
    grts Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yves , k'hoop dat voor jou , je pijnen minder worden en dat de wietolie een helende werking heeft , heel veel sterkte , grt Marijke C
    Een vraagje : waar in Sluis kan ik om die Wietolie gaan of bestellen ???
    Want ook ik verga van de pijnen door een groot ongeval in 1989 en fibromialgy.
    Mijn tel : 050/692947 of 0476043765 of marijkecarpentier@gmail.com
    Sorry dat ik jou daar mee lastig val maar ik ben wanhopig op zoek naar een alternatief middel.

    BeantwoordenVerwijderen