donderdag 18 september 2014

(92)domme toch ...

deze morgen om 9 hr werd de sonde verwijderd , pijnlijk maar da gaat vlug ...
en nu maar afwachten als ik terug normaal kan plassen , het komt erop neer dat ik nu terug normaal
moet kunnen plassen ... dat wil zeggen zonder moeite en de blaas zo als volledig ledigen , dus als ik ga plassen moet ik in een maatbeker en daarna controleert men met een apparaat de inhoud van de blaas
Rond 10 hr is het zover en ik plas 500 cc de echo geeft aan nog 200 cc in de blaas dat is redelijk
maar daarna lukt het mij niet meer om te plassen ondanks dat ik nodig moet , uiteindelijk lukt het mij met veel moeite doch enkel 200 cc en de echo geeft nog 450 cc aan in de blaas
NIET GOED !!!! daarna lukt het goegenaamd niet meer dus word er opnieuw een sonde gestoken , een pijnlijk afere daar het nog wat geireteerd is van de vorige maal...
vanavond is de dr. dan nog langsgeweest mijn bloed werd gecontroleerd om te zien of ik genoeg weerstand heb om een sonde te steken via de buikwand . want met mijn chemo moet men opletten dat ik geen besmetting op doe .......als het kan word dat morgen gedaan
YVES

2 opmerkingen:

  1. Och Yves toch....blijven volhouden hé!! Veel sterkte hoor! Vele vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yves
    De moed niet opgeven hee !
    Vele groetjes Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen