maandag 8 september 2014

(90) weer een chemo verder

zo deze morgen om 07.30 hr aan de dagkliniek te Blankenberge
gelijk aangeprikt aan de portocat bloed afgenomen en wachten tot +/- 10 hr
dan kwamen ze met het verlossende antwoord dat de bloedwaarden ok waren en de chemo
kon doorgaan , alles ging vlot en tegen 13.30 kon ik huiswaarts keren
moe , bleekjes maar tevreden dat het kon doorgaan

nu nog van die vervelende zenuwpijnen vanaf geraken zodat ik weer eens een wandelingetje of zo kan doen, en terug een beetje genieten van de dagen ...

deze namiddag heb ik dan nog op mijn matrasje van de magneter gelegen en een 3 tal programmatjes gedraaid om zo te proberen nog wat extra kankercellen te doden ....

straks een lasagnetje in de oven zie en ik kan er weer tegen  , gelukkig maar
ben ik bijna niet misselijk van de chemo en kan ik goed eten
groetjes YVES


3 opmerkingen:

  1. Goed te horen (lezen) Yves... is de pijn inmiddels ook weer wat minder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Yves!! Nu nog de pijn wat minder krijgen zodat je je energie kan gebruiken voor de opbouw van goede cellen! Hou de moed erin en tot heel binnenkort!
    Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yves, ik weet niet wat ervan waar is maar kwam het volgende tegen en wilde het je toch niet onthouden...
    http://worldunity.me/graag-delen-kanker-is-100-te-genezen-binnen-in-1-a-2-maanden-artsen-wordt-het-zwijgen-opgelegt/

    BeantwoordenVerwijderen