woensdag 17 september 2014

(91) minder goed

maandag binnen geweest om chemo , dit kon doorgaan maar ook de rode bloedcellen stonden laag
daardoor moest ik na de chemo nog 2 zakjes bloed krijgen en was het 18.30 hr voor ik terug naar huis kon , de ganse avond en nacht kon ik echter niet plassen terwijl ik nodig moest ook dinsdagmorgenmorgen kon ik niet plassen , de dagkliniek verwittigd en ik moest me direct via spoed melden , en nu lig ik hier al 2 dagen met een sonde ,morgen mag hij eruit en dan zien hoe het gaat , hopelijk goed want anders krijg ik een sonde via de buikwand !! pppffffffff
meer nieuws volgt want ik krijg teveel pijn en moet even stoppen  YVES

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yves

    Hoe rot voor jou :-(
    Hoe komt zoiets opeens? Bijwerking van de chemo?

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doorbijten Yves, laat je er niet onder krijgen door die kut ziekte...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdorie toch niet leuk. Hou de moed erin hoor ! We denken aan je !!!

    BeantwoordenVerwijderen