vrijdag 1 augustus 2014

(84) einde bestraling

deze namiddag voor de laatste maal naar brugge geweest voor de bestraling
van mijn rug , waarna ik bij de dr. nog moest langsgaan...
zij vertelde mij dat ik de max bestraling gekregen heb die ze mogen geven op mijn rug
en dat tot zes weken na de bestraling de pijn kan afnemen dus dat ik nog niet mag wanhopen
daar het tot nu nog niks geholpen heeft ...
want vandaag en afgelopen nacht heb ik weer serieus afgezien
maandag moet ik dan om 8 hr in Blankenberge zijn voor opnieuw 8weken chemo
baxsters op maandag ... waarna dan weer de scans zullen volgen ...
hopelijk gaat de pijn vlug minderen zodat ik mij 100 % kan concentreren op mijn alternatieve behandelingen want  daar moet je je ook mentaal volledig op instellen en nu ik zo moeilijk
op mijn rug kan liggen en dit nodig is voor de magnetische straling die ik nu thuis kan toepassen
lig ik er iets minder op dan ik wel zou willen ...
ondertussen houden we er de hoop in en was het deze middag terug het beste uit de noordzee
kon ik maar zo gezond zijn als ik er uit zie op de foto die mijn vrouwtje genomen heeft

prettig weekend allemaal
YVES



1 opmerking: