woensdag 30 juli 2014

(83)zoveel verloren energie

hallo iedereen

vandaag voor de 8 ste x bestraling gehad , dus nog 2 te gaan
een iets mindere pijn vandaag , maar gister en eergister was het
niet te harden , zo erg dat er wel eens war traantjes aan te pas kwamen  ,
maar het ergste is dat die pijn zoveel energie kost om toch maar de dag rond
te komen dat er zeer weinig overblijft om me  te concentreren op de alternatieve
genezing , maar vandaag zag het er al terug een stukje beter uit ...
met dank aan mijn vrouwtje om zoveel mogelijk me te helpen waar ze kan ...
jammer dat ik door de pijn ook zeer weinig kan doen om samen een beetje te genieten
maar het komt wel ... het heeft ook nog nooit blijven regen he  !!!
ook nog eens dank aan jullie allemaal die me in gedachten steunen want dat helpt
wees daar maar zeker van die vibes zullen hoe dan ook op de één of de andere manier
bij mij terecht komen    ....    YVES

5 opmerkingen:

  1. Je mag je hoofd weleens laten hangen, best te begrijpen, maar niet te lang e Yves.We denken veel aan jou,hou je taai. Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yves,
    Blij je nog eens te lezen. Hopelijk verdwijnt de pijn. Wat gaat het toch snel nog maar 2 bestralingen te gaan.

    Vele groeten,

    Jean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je voelt je wat somber , maar het komt echt weer goed.We wensen je heel veel sterkte, alle kracht en moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yves... hang on! de pijn van nu is straks weer snel vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Yves terug van weg geweest., heb dikwijls aan je gedacht.. Hopelijk gaat de pijn vlug weg ,wens je veel sterkte en je vrouwtje ook

    BeantwoordenVerwijderen