maandag 11 augustus 2014

(86) terug geen chemo

hallo iedereen ,
tegen 12.00 hr waren we alweer terug van het ziekenhuis
want de chemo kon terug niet doorgaan vanwege te lage waarde van de witte bloedcellen
met name " de NEUTROFILLEN " deze stonden aan de onderkant van de grens die benodigd is om deze chemo te geven die ik nu moet krijgen ....
dus terug aangeprikt en bloed getrokken voor niks ,
en alles terug een week uitgesteld ... gelukkig kan ik ondertussen verder werken met mijn
alternatieve behandeling , zodat er toch iets positiefs kan gebeuren ...
wel heb ik terug erge uitstralingspijn daar ik daar een uur of 3 terug op mijn rug heb moeten liggen
en dan voel ik dat de zenuw in mijn rug gekneld word , wanneer je dan na een uur of drie
terug uit bed kan voel je de tintelingen in je been zoveel harder en ook de kramp in je kuit en bil
zijn er direct terug erger dan tevooren zal wel weer een dag of 2 duren alvorens het weer afneemt ..
zo ik ga mij nog wat op mijn linkerzij leggen in de zetel want dat is de enige houding waar ik het minst last heb    grt YVES

5 opmerkingen:

  1. Goh allemaal niet leuk . Maar volhouden hoor we denken aan je!
    Veel sterkte en moed !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yves, blijven volhouden hee. We denken aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze moeten je wel hebben, Yves, verdoeme nog. Hou vol jongen, ondanks je pijn. En hopen op herstel van je bloedwaarden. Sterkte Yves....we houden contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yves en Nadine, probeer de moed erin te houden hé! De volhouders winnen!!!Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yves, kwam dit artikel tegen...

    http://ichzitdermit.blogspot.nl/2014/08/opmerkelijk-nieuws.html

    BeantwoordenVerwijderen