dinsdag 19 augustus 2014

(87) chemo nu toch gelukt

dag iedereen ,
gisteren ben ik voor de derde maal op maandag naar het ziekenhuis geweest om chemo ,
nadat dit de eerste 2 x niet kon doorgaan wegens te lage bloedwaarden is het dan gister
toch kunnen doorgaan
de witte bloedcellen stonden hoog genoeg maar de rode waren nu iets aan de lage kant
en daarvoor heb ik dan een EPO injectie gekregen
het is een andere chemo dan voordien en er zijn dus terug andere nevenwerkingen te verwachten
zowiezo terug haaruitval ,maar verder ook zenuw en spierkrampen ... alsof ik daar nog niet genoeg van heb gehad en ik moet zeggen dat ik het inderdaad al gevoeld heb in mijn rechterbeen al zijn het meer pijnscheuten dan krampen , de misselijkheid valt dan weer mee voor het moment ....

strakjes nog vrienden op bezoek , ik kijk er al naar uit om ze te zien en zo terug een beetje de tijd te verdrijven
deze morgen is een maatschappelijk werkster van de ziekenkas gekomen om een vragenlijst
in te vullen voor de mantelzorgpremie voor Nadine daar zij nu voor alles moet zorgen
en ik eigenlijk voor het grootste deel van haar afhankelijk ben nu , en dit voor iemand als ik die altijd zeer zelfstandig was en altijd overal zijn plan wel trok .... tis niet eenvoudig , maar k'ben zeer blij
dat ik haar heb ... in goede en slechte tijden ...
YVES

3 opmerkingen:

  1. Dag Yves, blij van weer wat nieuws te horen. Veel sterkte. Gr. Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yves,
    Blij je eindelijk te lezen, maar ja geen nieuws goe nieuws? Hopelijk helpt de nieuwe behandeling. ik kijk al uit naar goed nieuws. ( minder pijn, enz.)
    Mvg.
    Jean.

    BeantwoordenVerwijderen