donderdag 17 juli 2014

(78) eerste bestraling achter de rug

hoy iedereen
vandaag de eerste bestraling gehad , je voelt er inderdaad niks van
behalve dat ik een kwartier op die tafel moest liggen en dat is zo hard
hetzelfde als op een stenen vloer liggen en dat op mijn rug zonder bewegen
terwijl ik dat dus enorm voel in mijn rug op de plaats waar het bot op de zenuw
duwt met als gevolg continu kramp en pijn in mijn been
lig dan maar eens 15 min stil .....deze avond heb ik ook al enorme pijnen gehad
alles geprobeerd liggen in de zetel , op een stoel zitten , rondlopen zelfs even op mijn
bed gaan liggen .... niks hielp , dus dan maar zwaar aan de pijnstillers , de dr. had het
mij wel gezegd , soms heb je de eerste dagen meer pijn alvorens het beter word
 , t' zou weer bij mij niet moeten zijn .....YVES

3 opmerkingen:

  1. Yves, doorbijten hé! Je moet wel...
    Mooie spreuk ;-)
    Kijk al uit naar een goede babbel met jullie! Tot binnenkort!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yves

    Heb je nu eigenlijk nog maagpijn (waarmee het allemaal begonnen is)? Of heeft men dat kunnen verhelpen?

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sometimes, it's very hard to move on, but
    Once you move on, you'll realize,
    It was the best decision you 've ever made !
    Veel sterkte van ons beiden

    BeantwoordenVerwijderen