vrijdag 25 juli 2014

(81) meer nieuws

vandaag straling nr 6 achter de rug van 10 .... dus volgende week nog 4 x startend op dinsdag want maandag zijn er onderhoudswerken aan de apparatuur gepland .... donderdag middag ook bij dr. sleeckx  geweest voor de uitleg wat er verder moet gebeuren , en op maandag 04 augustus starten we weer met chemo , het is een andere chemo dan voordien daar de vorige geen effect had op de uitzaaiingen , het is 1 dag in de dagkliniek per week voor baxters , en geen pompje meer mee naar huis , het kon ook om de 2 weken maar dan met pompje mee naar huis , terug 8 weken en daarna opnieuw scans .... mijn mooie haardos zal er weer moeten aan geloven volgens de dr.
verder heb ik de magneter thuis met de benodigde cd's , dus ik hoef niet meer naar brugge wat
voor mij al een groot + punt is en ik kan er meerdere keren per week gebruik van maken ,
momenteel gaat het wel heel moeilijk gezien de vele rugpijnen en uitstraling naar mijn been
is het niet simpel om er 40 min op te liggen , maar ik zoek wel manieren zodat het mij wel lukt
zie de titel van mijn blog  "moeilijk gaat ook"
nogmaals dank voor de commentaren en de mailtjes 
YVES

1 opmerking:

  1. Yves, gas geven heh man. Geef niet op alles komt goed.

    ik heb geprobeerd wat te vinden over die magneter maar alle artikels zijn in het hongaars of zo. wat doet dat ding, Yves??

    BeantwoordenVerwijderen