zaterdag 5 juli 2014

(75) rug en spierpijn verergeren

hallo iedereen ,
sederd enkele dagen is de rugpijn en spierpijn in mijn rechterbeen verergerd ,
zo dat ik gister niet anders kon dan de dokter laten komen hij heeft me iets zwaardere pijnstillers voor geschreven en kinesitherapie om de rugpijn te verminderen , of het komt van de metastasen (uitzaaingen op mijn bot ) of het is een hernia , in elk geval de pijn is zeer moeilijk te harden
dinsdag moet ik onder de scanner te Blankenberge
donderdag te knokke en dan vrijdag heb ik een afspraak met de arts ....
zo ik neem nu nog en pijnstillen en hoop de middag redelijk te kunnen doorbrengen
YVES

3 opmerkingen:

  1. Hey Yves, doorbijten hee. Niet opgeven, dat staat niet in je woordenboek.Grts Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yves en Nadine, we duimen voor goed nieuws na de scans!! Laten jullie iets weten? Groetjes en doorbijten hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte yves en nadine.grt sammy en nadine

    BeantwoordenVerwijderen