zondag 29 juni 2014

(74)rugpijn heeft nu ook uitstraling naar mijn spieren in mijn rechterbeen

sedert een week heb ik veel last van aanhoudende krampen in mijn rechterbeen
of achteraan de bil , of achteraan de kuit of rond de enkel
dit is een aanhoudende pijn die eigenlijk nog meer pijn doet dan de rugpijn zelf
gisteravond heb ik dan toch een dafalgan genomen tegen de pijn voor het slapengaan
want de vorige nacht heb ik bijna geen oog toegedaan vanwege de continu spierpijn
deze nacht was beduidend beter ,maar terwijl ik nu hier aan de pc zit zit ik continu te
veranderen van houding vanwege de spierpijn ....

verder heb ik laatst door toeval (bestaat dit ??)
van een persoon die ik tot dan nooit ontmoet of gekend heb
het boek "de helende reis " van Brandon Bays mee gekregen
nadat ik haar in het kort mijn verhaal verteld heb ...
ik zit nu bijna halverwege het boek en ik ben nu wel een zeer gevoelig
persoon maar het is een rollercooster van gevoelens en  emotie's die ik meemaak
waarbij ik meer tranen moet wegvegen dan bladzijden moet omdraaien .....

ik raad het dan ook iedereen aan , ook mensen die niet ziek zijn maar toch
vragen hebben zoals , is dit nu het leven zoals ik het echt zou willen leven ....
en nog  duizenden andere vragen ...
YVES


2 opmerkingen:

  1. Wow, om stil van te worden.......
    Wat zeggen de behandelende artsen hierover? Bespreek je dat ook met hen of laat je het voor wat het is?
    Ik las dat de laatste keer jouw bloedwaarden niet goed genoeg waren voor de chemo. Een goede vriend van mij kreeg dan altijd een bloedtransfusie en voelde zich gelijk heel veel beter.
    Wat is nu verder jouw behandelplan? Alleen chemo of is de chemo wederom ter voorbereiding op een ingreep?
    Veel vragen dus.... kijk maar welke en óf je ze wil / kan beantwoorden.
    In de tussentijd wens ik je weer alle kracht toe die jullie nodig hebben om hier doorheen te komen!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yves, ik zal dit boek zeker halen en lezen!
    Ik hoop zo dat je die helende reis kan maken!!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen