donderdag 5 juni 2014

(69) hallo iedereen

hallo iedereen hier een kleine update van m'n blog
de dagen gaan voorbij en ik heb redelijk wat lage rugpijnen ter hoogte van de uitzaaiingen
dit uit hem in het ondermeer niet lang op een stoel kunnen zitten
niks kunnen heffen , niet ver kunnen wandelen ....
hierdoor verzwakken wel mijn beenspieren met als gevolg vlug moe en bijna
niks kunnen doen van huiselijke taken , maar ik blijf de moed erin houden
en blijf optimistisch (na regen komt zonneschijn )
na de laatste chemo ben ik wel een dag of drie futloos en een beetje misselijk geweest
en volgende woensdag ist weeral zover .... maar eerst moet ik dinsdag op controle bij de
arts van het ziekenfonds voor verdere erkenning van arbeidsongeschiktheid !! 
we proberen wart te genieten eens te gaan eten waar ze goede zachte stoelen hebben
zodat ik het een uurtje kan uithouden zonder teveel rugpijn ...

groetjes Yves

2 opmerkingen:

  1. Goed na 1,5 weken weer van je te horen. Minder goed is de last die je hebt van je rug.
    We blijven duimen voor verbetering want de aanhouder wint!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verdoeme Belgische vriend, gewoon volhouden..zit zelf weer in Duitsland en zou na deze cyclus waarschijnlijk een aantal maanden niet meer hoeven komen. Ben benieuwd, maar nu even volhouden tot vrijdagmorgen..!

    BeantwoordenVerwijderen