donderdag 26 juni 2014

(73) chemo uitgesteld

gisteren moest ik terug binnen voor een chemo sessie ,
maar na een uur of twee kwam de verpleegster mij zeggen dat
het uitgesteld is tot maandag vanwege te weinig bloedplaatjes in mijn bloed ,
dus ik was nog niet voldoende hersteld van de vorige chemo ....
ze willen ook nog iets bijgeven voor de uitzaaingen in mijn bot tegen te gaan
maar daarvoor moest ik vandaag eerst naar de tandarts want dat product heeft
negatieve gevolgen als je gebit niet optimaal is , volgens de tandarts kunnen ze geen tand
niet meer trekken wanneer je dit product krijgt omdat de wonde niet meer toegroeit !!
gelukkig was mijn gebit ok en heeft ze nog eens kalksteen verwijderd .....
verder heb ik nog altijd redelijk last van mijn rug
YVES

Geen opmerkingen:

Een reactie posten