vrijdag 13 juni 2014

(70) chemo dipje

hallo iedereen ,
woesdag mijn chemo baxsters gekregen en s'avonds een pompje voor 2 dagen
dus vanavond nog naar het dagziekenhuis om het te laten verwijderen ....
dus is het voor de moment iets minder met de eetlust .... maar dat lossen we op
door super lekkere dingetjes klaar te maken , gisteren waren het noordzee tongetjes
en vanmiddag staan er garnaalkroketjes op het  menu.....

verder begin ik weer aan een papierslag om een tegemoetkoming te krijgen voor
paliatieve kankerpatiënt , dank zij daisy ( een lotgenote ) die mij van het bestaan op de
hoogte heeft gebracht .... jaja we moeten ons proberen zo goed en positief mogelijk door de dag te loodsen , maar al het andere moet je zelf uitzoeken en van hier naar daar rennen voor het papierwerk
waarom kan dit niet automatisch gaan , ze weten dat je ziek bent , dat het zeer ernstig is en toch
moet je nog eens de kracht opbrengen om alles zelf uit te zoeken en klaar te krijgen , hoeveel mensen daardoor niet krijgen waar ze recht op hebben ....  ik zou ze niet te eten willen geven hoor ...
hopelijk komt het vlug in orde ...

grt YVES



2 opmerkingen:

  1. Beste Yves, ik vind het ongelofelijk dat mensen, die altijd hard gewerkt hebben en mee hebben gebouwd aan de welvaart altijd op de twee of derde plaats komen.
    Kom je bijvoorbeeld uit Syrië, waar ze elkaar al generaties afslachten dan wordt je wél geholpen... Anyway.... misschien mag ik dit helemaal niet zeggen maar ik begrijp gewoon niet waarom het allemaal zo moeilijk en bureaucratisch moet gaan, al het andere eromheen is al meer dan belastend genoeg!
    Hoe dan ook, geniet van elk moment en probeer inderdaad goed te eten!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yves, ik begrijp je frustratie van al dat papierwerk. Ik kan daar ook niet bij met me beetje verstand. Maar blijven doorgaan en goed genieten van je eten. We blijven duimen voor je, groetjes voor jou en je vrouwtje en je familie. Eddy,

    BeantwoordenVerwijderen