zondag 16 februari 2014

(37) t'gaat terug iets beter ...



goeie morgen allemaal , t' gaat terug iets beter ,ik ben niet meer zo opgezwollen van de cortisone
en kan al terug een beetje aan de computer zitten een kleine wandeling doen en ook al weer
met een beetje smaak eten , maar k'heb er van deze keer toch nie goed van geweest van al die baxters die ik gekregen heb amaai , vooral donderdag en vrijdag was een zeeeeer zware dobber ,
zelfs Nadine zegt dat ze me nog nooit zo gezien heeft , maar t'is weeral gepasseerd en we gaan
erdoor  ( nie pleuen ) :) nog eens bedankt allemaal voor de steun en tot later   YVES

5 opmerkingen:

  1. Hey Yves ....veel sterkte hee grts Eddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opmerking: nie pleuen..... nou, van mij mag je best pleuen, zolang je in de toekomst blijft kijken want er komen weer betere tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. denken veel aan jou!! your soulmate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Yves , sorry dat ik nog niet te veel heb kunnen volgen hoor, maar in ieder geval soms lees ik het gauw even en ik vind dat ge goe bezig zijt. Wij zitten nog steeds in onze verhuis , dus alles moet nog zijn nieuwe plaats krijgen. Maar goed nieuws is als het van de zomer wa beter weer is en alles is hier ok zou ik jullie graag uitnodigen voor een babbel en knabbel en iets om te drinken natuurlijk.
    Gekunt hier dan ook blijven overnachten in geval van.... Groetjes Dirk & Audrey.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie allen voor jullie suport !!!
    @ Dirk ,ik hou je eraan he , succes met de verhuis !

    BeantwoordenVerwijderen