vrijdag 14 februari 2014

(36) gister met me neus op de feiten gedrukt

hoi iedereen kgaan ier vlug iets posten want ik ben nog maar een halven ,
maar gister heb ik afgezien , handen ,voeten ,   gezicht opgezwollen van de cortizone
niks kunnen eten t'gedacht aleene al draaide me maage binnenstebuiten ....
en ken er ton nog de hele dag migraine bovenop gehad ,komt erop neere dak 48 uur an een stuk
in m'n bed gezeten heb zo ziek of een paard (en dat is ziek hoor ) nu ist iets beter ken juist
wa youhurt binnen en me pillen om het binnen te houden ,mor ken nog wa de bibber...
dus kgon vlug were naar me zetel , hopelijk tot morgen met beter nieuws YVES

 


3 opmerkingen:

  1. Blij te lezen dat het al iets beter gaat! Hou je sterk!
    Je vrouwtje zal je wel weer verwennen...je bent echt met je gat in de boter gevallen met zo'n vrouwtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen