woensdag 19 februari 2014

(38) week vier loopt ten einde

hallo allemaal ,
k' ben me klaar aan t'maken om naar t'ziekenhuis te vertrekken om terug een nieuw pompje chemo voor volgende week .... k'ben eigenlijk de ganse week maar een halven geweest en ze hadden me natuurlijk gewaarschuwd , toen ik er de eerste weken niet veel last van had ,
" jaja maar let op t'is nog maar t'begin ... "
welja t'is zo ik voel het nu elke minuut de chemo is mijn lijf en mijn weerstand aan t'afbreken ,
ik voel van alles wringen en trekken in mijn lichaam en als ik iets doe na een tiental minuten moet ik me zetten en een beetje mijn ogen sluiten om de draaiingen weg te laten gaan , t' is eigenlijk zeer moeilijk te beschrijven en we zitten nog nie op de helft , maar beste mensen en vrienden en familie geen nood in mijn kopje zit alles oké en hoewel ik het nog niet echt snap dat er hier nu zomaar ineens kanker in huis zit en dan nog in mijn lijf ....en dan denk je natuurlijk dikwijls aan het hoe en waarom ,
maar dan draai ik de knop om en ben ik blij , dat ik nu hier zit en behandeld word , dat men het op tijd gevonden heeft , dat ik nu niet ergens anders aan het leven ben denkend dat ik gezond ben  met iets in mij dat mijn leven ,ons leven aan het vernietigen is zonder dat we er weet van hebben ...,
zo t'is tijd om even te rusten en dan te vertrekken das' wat mijn lichaam nu zegt na 10 minuten van concentratie , tot later en ik zet alvast de countdown erbij   grt YVES

 


 

2 opmerkingen:

  1. De moed niet verliezen Yves! Je moet erdoor en het zal wel zwaar worden maar tzal je wel lukken, het moet lukken! Goed luisteren naar je lichaam en doen wat het vraagt...de nodige rust durven nemen en opgelet voor infecties! Je bent goed bezig....
    Groetjes en tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere minuut, ieder uur, iedere dag is er één!
    Telkens dichter bij herstel en terug een zorgeloos leven!

    BeantwoordenVerwijderen