woensdag 21 mei 2014

(67) kort en bondig

ik WIL , ik MOET en ik ZAL GENEZEN !!!
 
YVES


9 opmerkingen:

  1. Zo horen we het graag! Waar een wil is is een weg....
    We blijven je steunen Yves en Nadine!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar jong, dat is niet zo moeilijk met jouw instelling...en dat gaat u lukken ook..!
    Sterk blijven.
    geluk
    Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1:0 voor jou!
    Laten we maar zeggen: Zonder strijd geen overwinning!
    Hou dit vast en je zult zien dat niets onmogelijk is!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo Yves !!!!

    Mvg.

    Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das de Yves die we kennen zi !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb jouw tip op mijn blog gezet, Yves, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yves

    Hoe voel je je? Hopelijk niet te veel last van de chemo? Heeft het ziekenhuis je in contact kunnen brengen met een psycholoog of is dat je ding niet echt?

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi jeroen ,
      telkens wanneer ik in het ziekenhuis ben voor chemo komt de
      psycholooge langs .... , al is het meer voor een goed gesprek dan
      echt psychologische hulp , ook al kan je dat gesprek miss daarin onderbrengen , ......

      Verwijderen