vrijdag 16 mei 2014

(66) terug de moed bijeen

hoy iedereen ,
enkele dagen geleden he ...
ben ondertussen 2 x bij dr Makay langs geweest en heb er een goed gevoel bij ,
ook mijn ma trekt zich er enorm aan op !
verder ben ik mij nog meer aan het verdiepen in voeding en anti oxidanten
soms hebben we het niet makkelijk en slaat de twijfel toe en dan komt het erop
aan om zelf de kracht te vinden om de gedachten terug op het positieve pad te
zetten zonder natuurlijk met oogkleppen op te lopen want dat is ook geen oplossing !
momenteel ben ik wel al een 2tal dagen vlug vermoeid en bloos ik veel in mijn
gezicht , maar al bij al gaat het en doen we wat we kunnen om het tij te keren...

verder is er wel een enorme papierberg die je moet bijhouden in dit internet tijdperk
en ik kan me voorstellen dat er veel mensen in mijn situatie dit niet aankunnen
voor alles moet je een papier een attest een dubbel een factuur  ,enz.....
hebben dat is soms een hele achterloop waar je niet goed van word .....

grt YVES



5 opmerkingen:

  1. Dag Yves ,
    Wat goed om iets te laten weten .
    Bekijk de site van www.martera.com uit Gistel eens !!
    Daar is misschien iets bij , waar je baat van hebt .
    Via je blog weet ik dat je van het zeetje bent , en dat je een zaak hebt
    Kan je misschien eens zeggen vanwaar je bent en welke zaak je hebt . Wij hebben 44 jaar op camping Haerendijcke in Wenduine een 2de verblijf gehad . En ze zeggen de wereld is klein he !
    Veel goede moed en sterkte in je herstel en als ik iets vind dat interessant is laat ik het jou weten .
    Groetjes van Linda uit Willebroek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. komt goed, Yves. Eenvoudigweg doorgaan...we hebben ook weinig keuze, niet..? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Yves en Nadine ,dat is al een beetje beter nieuws of enkele dagen geleden.
    Goeie moed en gewoon doorgaan grts Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Yves,

    Blij je terug te lezen, fijn dat je terug moed schept.
    Tot ziens, blijven vechten.

    Jean..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dit te lezen!! Vele groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen