zondag 11 mei 2014

(65) morgen gaan we van start

wat een heftig weekend was het voor ons , met een lach en een traan
maar vooral het laatste natuurlijk ....
morgen om 08.30 moet ik in het dagziekenhuis zijn voor de chemo
elke 14 dagen krijg ik 3 dagen chemo dus
morgen ga ik binnen , krijg de ganse dag chemo  via baxters om dan
s'avonds terug een pompje mee te krijgen voor 2 dagen welke dan verwijderd
word en 11 dagen niks  ,  daarna de maandag herbeginnen  ...
voorlopig staan 4 reeksen gepland waarna een scan volgt om het effect te zien ...

na tel contact met de mevrouw  (Amandine) zie mijn vorig berichtje ...
heb ik contact opgenomen met een arts dr. Makay uit Brugge welke gepensioneerd is en zelf
kankerpatiënt was of is deze mens helpt nog altijd anderen en werkt voornamelijk op
alternatieve wijze waaronder magnetisme , nu heb ik even magnetisme tegen kanker
gegoogeld , en dit vond ik toch zeer interessant en wie weet ??
dinsdag zal ik natuurlijk meer weten ....want ik heb om 9 uur een afspraak met hem ..

straks  vertrekken we naar Antwerpen naar goeie vrienden waarvan hun kleinkind
vandaag haar communie feest geeft , en ze hadden toch zo graag dat we erbij wilden zijn
het zal ons ook verstrooiing brengen ....

nu eerst de croisants afbakken en mijn vrouwtje oproepen want het is tenslotte Moederdag  !!
bij deze aan alle moeders en in het bijzonder de mijne gelukkige Moederdag
alhoewel ik bang ben haar te bellen , want op dit ogenblik is ze zeker niet gelukkig ....
YVES

zojuist toch de moed genomen en gebeld naar mijn ma .... krop in de keel ...
troostende woorden .....tranen ...., maar ze was toch blij en vooral met het nieuws
betreffende dr. makay ....

7 opmerkingen:

  1. Beste Yves en Nadine,
    Ik heb echt enkele dagen nodig gehad om het slechte nieuws te aanvaarden. Het is echt erg maar er zijn nog mensen die men geen kans meer gaf en die er toch doorspartelen. Moed houden hé, blijven vechten en niet plooien!!!! Aan Nadine een gelukkige moederdag en ik blijf aan jullie denken en bidden. Veeeeeel courage en dikke kus Gigi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Gigi dikke kus terug en ook een gelukkige Moederdag YVES

      Verwijderen
  2. Hey Yves en Nadine , hopelijk heb je morgen beter nieuws.Blijven vechten hee
    de moed niet verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe je best Belgische makker.. chemo lijkt ongeveer gelijk aan Duitsland, 3 dagen waarna 1,5 week rust...! Komop heh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, wat anders valt er te zeggen dan dat we aan je denken. Na zoveel tegenslag zal er toch ook wel weer iets goeds gebeuren? Anyway... laat de moed (vooral nu) niet zakken en blijf vertrouwen houden!
    Voor nu in ieder geval sterkte voor morgen met start van de volgende kuur!

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte Yves en Nadine! We denken aan jullie en helpen zoeken en informeren!!
    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte Yves, en ik hoop van harte dat het in orde zal komen.
    Grt,
    Dirk (Oostende)

    BeantwoordenVerwijderen